تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
 

 هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی

هتل جی سیتی کلوب مالزی ( The G City Club Hotel ) از جمله هتل های 5 ستاره در شهر کوالالامپور مالزی به شمار می رود. این هتل مجلل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و در مجموع 180 اتاق دارد. همچنین هتل به اتاق هایی مخصوص معلولین با امکانات خاص مجهز می باشد از دیگر امکانات هتل می توان به یک سالن کنفرانس کاملا مجهز و صرافی در هتل اشاره کرد که برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور مالزی فراهم گردیده است.

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات ورزشی این هتل نظیر مرکز بدنسازی هتل استفاده نمایند و استخر روبازی که برای تفریح مسافران تور مالزی در نظر گرفته شده است

 

مطالب مرتبط :

 

 

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی
این معبد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تور مالزی می باشد. در معبد« آرولمیگو سری را جاکالیامان» تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می زند اما وقتی چشم به این نورها عادت می کند تازه آن هنگام انسان متوجه زیبایی و هنری که درایجاد معبد به کار رفته می شود.ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت. این بنای تاریخی در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی واقع شده است. که یکی از معبدهای قدیمی جوهور به شمار می رود.

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

این معبد امروزه گردشگران تور مالزی بسیاری را به خود جلب می کند. نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا در سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت. او تصمیم گرفت این معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی هایی که برای عبادت به آنجا می آیند لذت ببرند. اگرچه کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به اتمام رساند و سال 1996 درهای معبد به روی همگان باز شد.مدتی گذشت تا زمانی که راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده ترین و جذاب ترین  شکل ممکن تزئین کند. او در طی این سفر معبدی را دید که از دور می درخشد و وقتی به معبد نزدیک شد متوجه شد که سردر آن را با شیشه تزئین کرده اند، آن زمان بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.از این رو این معبد تبدیل به یک معبد شیشه ای شد که 90 درصد آن از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ ساخته شده است.در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است. در تور مالزی 94 تماشای این معبد بی نظیر را از دست ندهید

 

مطالب مرتبط :

 

بازار مرکزی کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر می باشد. در حدود 50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور محسوب می شده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری می باشد. این بازار با داشتن فروشگاههای متعدد و مغازه خرده فروشی تعداد زیادی از خریداران و گردشگران تور مالزی را به خود جذب کرده است. بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگ ترین بازار مواد غذایی تازه در شهر می باشد.

این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی گردید. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه، آمفی تئاتری قرار دارد که می توانید در آنجا عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید نیز رستوران ها و کافه های زیادی موجود است که می توانید  در آن ها به خوردن غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود بپردازید. مسافران تور مالزی 94 می توانند با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری نمایند . 

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور مالزی

 

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های لوکس و ایده آل مالزی به شمار می رود. این هتل در حومه پایتخت مالزی، جایی در نزدیکی مراکز تجاری واقع گردیده و از این رو امکان تردد به بسیاری از اماکن توریستی را برای گردشگران تور مالزی 94 آسان نموده است . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 32 کیلومتر می باشد . از خدمات این هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و برخی مراکز تجاری نیز اشاره کرد . ساختمان هتل از بنایی لوکس و معاصر برخوردار است و دارای یک باغ سرسبز می باشد . فضای داخل هتل نیز آراسته و پاکیزه بوده و بهترین و خوش اخلاق ترین نیروهای خدماتی در آن مشغول فعالیت می باشند . گردشگران تور مالزی که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت دارند ، همگی از امکانات ، سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل رضایت داشته و محیط آن را رویایی توصیف کرده اند . 

 

مطالب مرتبط :

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی

فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد. تمامیمحصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند .  ساعت کاری این فروشگاه تور مالزی 94  یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور



50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران  تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

 

بازار محله چینی ها مالزی



محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار تور مالزی عید 94  محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی نوروز 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برای تور مالزی فروردین 94  برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :

پورت دیکسون مالزی


پورت دیکسون که به اختصار پی دی نیز نامیده میشود . دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه شده است . با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد. سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در اینجا برای گردشگران تور مالزی عید 94 شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است . مجموعه ای از اقامتگاههای 5ستاره و کلبه های ییلاقی  خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است . همچنین گدشگران تور مالزی فروردین 94 میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند. پورت دیکسون معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی است. نزدیکی به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است.

 

پارکهای دریایی مالزی

در پارکهای دریایی فعالت هایی مورد تشویق و تقویت قرار میگیرند که باعث تخریب محیط مرجانی محل نشوند. این فعالیت ها زیبایی و اعجاز دنیای زیر دریا را به بازدید کنندگان تور مالزی نوروز 94  تقدیم میکند. از جمله این فعالیت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •        غواصی با دستگاه تنفس
  •        غواصی ستحی آب
  •        عکاسی زیر آب
  •        شنا
  •        مشاهده و تحسین گیاهان و جانوران دریایی
  •        قایق سواری با قایق های بدون موتور همانند بادبانی و کایاک
  •        غذا دادن به ماهیان
  •        پیاده روی در تپه ها و طبیعت جزیره

مراکز پارک دریایی به عنوان مراکز آموزشی و حفاظتی عمل می کنند. بازدید کنندکان تور مالزی عید 94  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تپه های مرجانی و محیط دریایی باید با چنین دفاتری تماس حاصل کنند.

بازدید کنندگان تور مالزی 94  از پارکهای آبی باید وجه ناچیزی نیز پرداخت کنند که برای بزرگسالان 5رنجیت مالزی و برای کودکان 2.5 رنجیت میباشد.

 

مطالب مرتبط :

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل تور مالزی عید 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94  می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی 94  می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

 

هتل کروس کوالالامپور مالزی

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل کروس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد.

قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی فروردین 94 پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی نوروز 94 می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه ; صرافی ; فکس و کپی ; مراکز تجاری اشاره کرد.

 

هتل دیناستی کوالالامپور مالزی

این هتل تور مالزی 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دیناستی کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر روباز می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.  این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی عید 94 پذیرش می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه  ; صرافی ; بوتیک های متعدد ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; مراکز تجاری اشاره کرد. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند.

 

 مطالب مرتبط :

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

 

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانه و نهار خوری را به گردشگران تور مالزی 94 عرضه می کند.

 

مطالب مرتبط :

 

 پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی


یکی از مجموعه تفریحی ها در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف گردیده است. این مجموعه توریستی و تفریحی بزرگ در سال 1993 افتتاح گردیده و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شده است .

در واقع این مکان يك معدن قديمي است که  با داشتن ورزش هاي آبي مختلف ، سواركاري و انواع سرگرمي ها ، رستوران ها و امكانات تفريحي فراوان ، توریست های بسیاری را به خود جذب کرده و  باعث جلب توجه مسافران تور مالزی می شود. مركز خريد بزرگي در نزدیکی این مجموعه قرار دارد كه پیرامید ناميده  می شود که اکثر برندهای معروف و معتبر در آن یافت می شود.

این مجموعه توریستی تورمالزی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور واقع گردیده و از مرکز حدود 15 دقیقه فاصله دارد. مسیر رفتن با خودرو شخصی به این منطقه  از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ می باشد. ایستگاه سوبانگ جایا نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام است و کلانا جایا نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به این ایستگاه است.

سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است که هریک از ان ها یک مجموعه بزرگ از سرگرمی ها می باشد. 
1- پارک آبی
2- پارک سرگرمی ها
3- پارک بی نهایت
4- پارک حیوانات ( باغ وحش )
5- پارک وحشت

پارک آبی سان وی لاگون مالزی شامل بیش از 80 وسیله و سرسره آبی می باشد که گردشگران تور مالزی 94 می توانند از آن ها لذت ببرند. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری قسمتی از تفریحات پارک آبی کوالالامپور می باشند. پارک آبی مالزی محیطی بسیار سرسبز و جنگلی دارد و این تفاوت بارز آن با پارک آبی وایلد وادی دبی و پارک آبی آتلانتیس دبی است.

ورودیه به پارک و هر کدام از مجموعه ها تفاوت دارد. بلیط های معمولی تنها شامل 3 محوطه پارک آبی ، سرگرم کننده و محوطه مربوط به حیاط می باشد.  قیمت پایه 80 رینگیت می باشد که باید مبلغ 10 رینگیت هم برای خرید مواد غذایی شارژ می شود زیرا بردن هرگونه مواد غذایی و آب به داخل محوطه پارک ممنوع می باشد و قبل از ورود کلیه وسایل با دقت بازرسی می شود با نصب برچسب و دستبند مخصوص متمایز می گردد . برای نگهداری وسایل اضافه کمد هایی هم در ورودی پارک موجود می باشد که با پرداخت 2 رینگیت می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت بلیط اطفال 65 رینگیت می باشد و افراد بالاتر از 60 سال هم شامل تخفیف می شوند 
از دیگر امکانات عمومی این مجموعه برای میهمانان تورمالزی سالن های غذاخوری -سالن های بازی و ماساژ -پاتیناژ - سوپر مارکت- هتل در کنار مجموعه - مک دونالد - کی اف سی و غیره می باشد. امکانات صرافی و بانکی نیز در مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کار همه روزه  از 10 صبح تا 6  بعد از ظهر می باشد و پذیرا شما گردشگران تورمالزی می باشد.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :

 

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.این هتل تورمالزی دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای این هتل تورمالزی بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی


هتل شانگر-لا راسا سایانگ پنانگ مالزی با امکانات رفاهی شامل استخر روباز  مسافرتی به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. این هتل برای ورزش دوستان نیز امکانات ورزشی شامل  : تنیس , مرکز بدنسازی , موج سواری  را قرار داده است تا در مدت اقامت در این هتل خستگی و کسالت را از خود دور کنند. اتاقی نیز برای بازی کودکان تعبیه شده است. همچنین اتاقهای با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین در این هتل موجود است. میهمانان می توانند در باغ هتل دمی را به آسایش بگذرانند.

هتل پارک رویال پنانگ مالزی


هتل پارک رویال پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :  ماساژ ,  استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد که میهمانان تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی در نظر گرفته است. از این امکانات می توان به  تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بازی دارت - دوچرخه سواری - کرایه دوچرخه - ماهیگیری اشاره کرد. همچنین خانواده ها می توانند از امکانات ویزه ی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری استفاده کند.

 

هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی


 هتل تریدرز- پتانگ پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ و استخر روباز می باشد. این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مخصوص برای معلولین می باشد. مرکز بدنسازی و پینگ و پنگ نیز برای ورزش دوستانی می باشد که دوست دارند در سفر نیز ورزش خود را رها نکنند. اتاق های VIP نیز در این هتل موجود است و در صورت درخواست مسافران تور مالزی نوروز 94 به آنها داده می شود. سرویس نگهداری از کودکان نیز موجود می باشد.

هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی


هتل اورگرین لورل پنانگ مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور مالزی 94 به ارمغان بیاورد. این هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده است و امکانات ورزشی از قبیل تنیس - مرکز بدنسازی - بیلیارد را نیز دارا می باشد. خانواده ها می توانند از سرویس نگهداری از کودکان نیز استفاده کنند و مدنتی رابدون استرس و نگرانی بگذرانند. همچنین اتاقهای با امکانات کامل و ویزه مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شد است.

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

 هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی  دارای امکانات رفاهی از قبیل : ماساژ , استخر روباز, مرکز سلامت و آبگرم می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدو استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. شما میهمانان تور مالزی نوروز 94 می توانید هرچه که می خواهید از بازار بزرگ رستوران خریداری کنید و همچنسن از غذاهای خوشمزه رستوران هتل لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

بلندیهای کامرون مالزی

 

این منطقه کوهستانی با ارتفاع در حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و بزرگترین تفریحگاه کوهستانی تور مالزی به شمار می آید و فقط 4 ساعت با پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و به سمت خود میکشد. این مکان دارای هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را دارد ، گردشگران تور مالزی 94 می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای جای دیدن کنند و یا به دیدن مزارع توت فرنگی رفته و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این منطقه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی 94 تجربه ای منحصر به فرد است.


   

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :

 

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما گردشگران تورمالزی میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.

 

 

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.

 

 

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی

برج مخابراتی کوالالامپور مالزی یکی از بلندترین برجهای آسیا نیز هست این برج دارای ارتفاع چهار صد و بیست و یک متر و یازده طبقه است که به صورت گردان طراحی و ساخته شده است ،رستوران گردان این برج در طول یک ساعت یک دور کامل می چرخد این رستوران منظره فوق العاده زیبایی را برای میهمانان تور مالزی به تصویر می کشد که از تماشای آن سیر نمی شوید  .و شامل چهار آسانسور است که با سرعت بیست و دو کیلومتر در ساعت حرکت میکند.

 

مطالب مرتبط :

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 
هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر مالزی
 
این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی قرار گرفته است تا مرکز تجاری بوکیت بینتانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز،سونا، مرکز آب گرم ،باشگاه بدنسازی، چهار رستوران و چند بار  است. اتاقهای بزرگ این هتل مجهز به سیستم تهویه،تلویزیون با گیرنده ماهواره ، حمام مجهز هستند.هتل تا برجهای دقلو مالزی و مرکز همایشات مالزی ده دقیقه فاصله دارد.
 

هتل پارک رویال پنانگ مالزی

این هتل پنج ستاره که در شهر پنانگ مالزی و نزدیک مکانهای دیدنی شهر واقع شده است.هتل دارای مرکز آب گرم،استخر روباز،اینترنت بی سیم رایگان ،باشگاه بدنسازی ،ورزشهای تفریحی رستورانهای متنوع کنار استخر که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند،دو تریا که انواع نوشیدنیها را خوراکها را به میهمانان تور مالزی ارائه میدهد.پرورشگاه پروانه و زیارتگاه بودای معبد در کنار این هتل واقع شده و هتل بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 

 مطالب مرتبط :

بودای بزرگ لشان در چین

بودای بزرگ لشان در بخش جنوبی استان سیچوان در چین، در نزدیکی شهر لشان قرار دارد و در دوران سلسله تانگ ساخته شده‌است، این بنا در کوهستان امی و در کنار یک رودخانه  ساخته شده و به عنوان بزرگترین پیکره سنگی بودا در جهان شناخته می‌شود.این مکان نخستین پرستشگاه بودایی است که در چین بنا شده و یکی از مهم ترین مکان‌های مقدس بودائیسم است.ارتفاع این پیکره ی سنگی ۷۱ متر است. پهنای شانه‌هایش ۲۸ متر، سرش ۱۴٫۷ متر طول و ۱۰ متر عرض دارد و در مجموع ۱۰۲۱ تکه مو به آن وصل شده‌است. در روی پاهایش که هر کدام ۸٫۵ متر است به راحتی ۱۰۰ نفر جای می‌گیرند. بودای بزرگ لشان در سال ۱۹۹۶ در میراث جهانی یونسکو ثبت شد. مسافران تور چین می توانند از این بنای شگفت انگیز دیدن کنند

بودای بزرگ لشان در چین

بودای لشان مجسمه ای است پا برهنه با گوش هایی آویزان، موهایی آراسته به صورت مارپیچ و گیس مانند، قفسه سینه ای برآمده و در معرض نمایش و دستانی که روی زانوان تكیه داده شده است. از زیر پای این مجسمه عظیم الجثه سنگی، رودخانه هایی می گذرند.

 

بودای بزرگ لشان در چین

در چشم‌انداز بسیار زیبای کوهستان امی، در سیشان، بود که نخستین معبد بودائی چینی بنا شد. زیاد شدن معابد در سال‌های بعد این منطقه را به یکی از مهم‌ترین مکان‌های موقوفه‌ بودائیسم تبدیل کرد. درخلال قرن‌ها، گنجینه‌های فرهنگی بسیاری در این مکان جمع‌آوری شدند که چشم‌گیرترین‌شان بودای بزرگ لشان بود که در قرن هشتم میلادی ساخته شد. این مجسمه در کنار تپه‌ای تراشیده شده که محاط بر محل تلاقی سه رودخانه است . کوهستان امی همچنین به خاطر گونه‌های گیاهی متنوع‌اش حائز اهمیت است، و از منطقه گیاهان زیر خط استوا گرفته تا جنگل‌های مخروطیان کوه‌پایه‌ای که برای درخت‌هایش عمری قریب به هزار سال دارند، همه را شامل می‌شود.

بودای بزرگ لشان در چین

بودای بزرگ لشان در چین

 مطالب مرتبط:

 

چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:هتل های مالزی, :: :: نويسنده : azar

هتل اکواتوریال مالزی

هتل اکواتوریال مالزی

این هتل 5 ستاره در مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر در مرکز شهر کوالالامپور قرار داردو دسترسی به تمام شهر پیاده امکانپذیر است.رستوران هتل انواع غذاهای گوناگون از قبیل غذاهای ژاپنی و چینی و سوئیسی را سرو میکند.هتل دارای خدمات ماساژ،مرکز زیبایی و آرایشگاه است

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت مالزی دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چندین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

 هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل دابلتری بای هیلتون مالزی که هتلی پنج ستاره است.در شهر کوالالامپور مالزی قرار گرفته است و تا مترو شهر و پارک آمپانگ مالزی پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به مینی بار،حمام اختصاصی،تلویزیون ال سی دی،سیستم تهویه،سشوار و کلیه وسایل ضروری است.و هتل دارای باشگاه بدنسازی،استخر روباز و مرکز اداری نیز هست.همچنین رستوران توسکا موجود در هتل انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران مکان کیچن غذاهای محلی را سرو میکنند.تریای هتل با انواع نوشیدنیها از میهمانان پذیرایی میکند.هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی و همایشهای کوالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه مالزی یک ساعت با ماشین فاصله دارد.

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:تین هو مالزی کوالالامپور, :: :: نويسنده : azar

تین هو مالزی کوالالامپور

 

دسته: دیدنیهای مالزی

تین هو مالزی کوالالامپور مالزی

تین هو مالزی کوالالامپور

این معبد باشکوه مالزی که بر بلندی یک تپه قرار گرفته است و نوساز است و در سال هشتاد و نه میلادی ساخته شده است. این معبد مالزی به دلیل معماری سنتی و نوین و ستونهای سرخ رنگ نظر هر بیننده ای را جلب می کند.بیشتر چینی ها مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار میکنند و در این معبد طالع بینان طالع شما بیان میکنند.

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:جزیره ماموتیک مالزی, :: :: نويسنده : azar

جزیره ماموتیک مالزی

 

دسته: دیدنیهای مالزی

 

جزیره ماموتیک مالزی

جزیره ماموتیک مالزی

این جزیره دارای مساحت شصت و یک هزار متر مربع است و کوچکترین جزیره به شمار می آید.و یکی از معروفترین مکانها برای شنا و غواصی است و صخره های مرجانی در این سواحل بسیار دیدنی است.این جزیره دارای اقامتگاه رنجر ها ،یک اسکله و سه مهمان سرا است.توتیای دریایی که همان خارپشت دریایی اسن نوعی جانور آبزی خاردار است که به تعداد زیادی در کنار صخره ها یافت می شود.

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:درباره مالزی, :: :: نويسنده : azar

خرید در مالزی

دسته: درباره مالزی

 

 خرید در مالزی

یکی از بهترین مراکز خرید در قسمت جنوب شرق آسیا است.در مغازه ها فروشگاهها انواع پوشاک ها کیف و کفش،لوازم آرایشی ،وسایل خانگی و لوازم الکترونیکی بصری و سمعی را میتوان خرید.

از جمله فروشگاههای مید ولی مگاما،استار هیل ،مجتمع خرید بنگار،بی بی پلازا،کرفور،سوکو و جایا جاسکو را میتوان نام برد.

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

دسته: درباره مالزی

 

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

 مالزی یکی از مهمترین مکانها برای مراکز خرید است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است.این بازارها انواع کیف،کفش،پوشاک،لوازم خانگی،لوازم الکترونیکی،لوازم آرایشی و غیره را عرضه میکند.مهمترین مراکز خرید مالزی عبارتند از:مرکز خرید جانیت،مرکز خرید استار هیل،مید ولی مگامال،سوریا در شهر کوالالامپور مالزی،کارفور،مرکز خرید بی بی پلازا مالزی،سوکو و جایا جاسکو است.از سوغاتی کشور مالزی صنایع دستی،پارچه ی معروف باتیک،روغن نخل و لوازم دیگر مانند لوازم الکترونیکی،آرایشی و بهداشتی و نساجی است

درباره کوالالامپور مالزی

دسته: درباره مالزی

 

درباره کوالالامپور مالزی

درباره کوالالامپور مالزی

این شهر کوالالامپور به معنای بین النهرین نیز می باشد و در زمان هزار و هشتصد میلادی یکی از مناطق تجاری کوچک نیز بوده است و امروزه به عنوان مرکز فعالیت های تجاری تفریحی و سیاسی است یکی از مناطق دیدنی و تاریخی این شهر ساختمان سلطان عبدالصمد و میدان استقلال نیز هست.پرچم مالزی در سال 57 میلادی در این شهر بالا رفت شهر .کوالالامپور مالزی بلندترین برجها و ساختمانها را به خود اختصاص داده است.برجهای دوقلوی پتروناس مالزی با ارتفاع بیش از چهار صد متر است که چهارمین ساختمان بلند جهان نیز هست

مالزی در یک نگاه

دسته: درباره مالزی

 

مالزی در یک نگاه:

مساحت : 329،750 کیلومتر مربع

حكومت : مشروطه سلطنتی فدرال

زبان : مالایی

جمعیت : تقریبا 28 میلیون نفر

پایتخت : کوالالامپور

شهرهای مهم : جوهور باهارو , پتالینگ جایا ,, ملاکا , کوالالا مپور ، ایپوره , تاوای و کلانگ

دین : مسلمان 53 درصد، مسیحی 10 درصد ،بودایی 21 درصد،  هندو 6 درصد و ساير ادیان 10 درصد

درباره پنانگ مالزی

دسته: درباره مالزی

 

درباره پنانگ مالزی

درباره پنانگ مالزی

این شهر مالزی به مروارید شرق معروف است و یکی از رمانتیک ترین و شگفت انگیزترین شهرهای شرق زمین مالزی است.پنانگ که نام خود را از پینانگ به معنای درخت فوفل گرفته است.و در سواحل غربی جزیره مالزی واقع شده است شهر پنانگ از یک خشکی سبرانگ پرای و جزیره پنانگ مالزی تشکیل شده است.واین دو ایالت توسط پلی به طول پنج کیلومتر اتصال میابند.

نکات لازم و ضروری برای سفر به مالزی

دسته: درباره مالزی

 

نکات لازم و ضروری برای سفر به مالزی

 

برای مواردی مانند دست دادن و خوردن از دست سمت راست استفاده می شود.سلام و احوالپرسی سنتی با دو دست اما آرام وبعد از دست دادن دستها به سمت سینه میرود و طرف مقابل هم مانند او جواب میدهند.خانم های مسلمان با لبخند وسر تکان دادن آشنایی خود را نشان میدهند و دست نمیدهند. پذیرفتن تعارف طرف مقابل نشانه ادب او است و در هنگام ورود به خانه باید کفشهای خود را درآورید.در هنگام بازدید ازمکانهای مذهبی  باید کاملا پوشیده باشید.و عکس  گرفتن در مکانهای  مذهبی با اجازه قبلی منع  ندارد بیشترین جمعیت در مالزی مسسلمانان هستنند.

چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:هتل های مالزی , :: :: نويسنده : azar

هتل اکواتوریا مالزی

دسته: هتل های مالزی

 

هتل اکواتوریال مالزی

هتل اکواتوریال مالزی

این هتل 5 ستاره در مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر در مرکز شهر کوالالامپور قرار داردو دسترسی به تمام شهر پیاده امکانپذیر است.رستوران هتل انواع غذاهای گوناگون از قبیل غذاهای ژاپنی و چینی و سوئیسی را سرو میکند.هتل دارای خدمات ماساژ،مرکز زیبایی و آرایشگاه است

هتل وان ورد کوالالامپور مالزی

 

دسته: هتل های مالزی

 

هتل وان ورد کوالالامپور مالزی

این هتل خدمات ویژه به میهمانان ارائه میدهد و دارای امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت،حمام بخار،دوش مجزا،تلویزیون ال سی دی با ماهواره،محافظت از کودکان،اتوشویی،آرایشگاه مردانه وزنانه،

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

دسته: هتل های مالزی

 

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور

دسته: هتل های مالزی

 

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

 

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

دسته: هتل های مالزی

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:دیدنی های مالزی, :: :: نويسنده : azar
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:هتل های مالزی, :: :: نويسنده : azar

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت مالزی دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چندین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

 

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل کروس کوالالامپور مالزی

هتل کروس کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کروس در محیطی عالی واقع شده است و تا برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه و تا ایستگاه راه آهن دو دقیقه فاصله دارد.مقابل درب ورود هتل، ایستگاه اتوبوس دو طبقه وجود دارد.هتل دارای اتاقهای مجهز و رو به باغ ،استخر،سونا،صرافی ، بار و سه رستوران است.این سه رستوران انواع غذاهای بین المللی،ژاپنی و مالزیایی و نوشیدنیهای گوناگون را سرو میکنند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

 هتل هالیدی این ریزورت پنانگ مالزی

 هتل هالیدی این ریزورت پنانگ مالزی

این هتل چهار ستاره که در پنانگ مالزی واقع شده است در منطقه ی ساحلی باتو فرینگی مالزی واقع شده است.این هتل با چشم انداز زیبای دریا و ورزشهای آبی مسافرین زیادی را جذب کرده است.اتاقهای این هتل که با چوب طراحی گردیده است دارای حمام مجهز،پارکینگ رایگان،تلویزیون با گیرنده ماهواره،اتاق بازی است.هتل دارای سالن بدنسازی،خدمات ماساژ،رستوران با فضای باز و ارائه انواع غذاهای بین المللی و محلی است هتل تا مرکز شهر مالزی سی دقیقه فاصله دارد و چهل و پنج دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز فاصله دارد.
 

 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی ارزان, تور مالزی تعطیلات مرداد 93 ,تور مالزی مرداد 93 ,تور مالزی از اصفهان ,تور مالزی تابستان 93 ,تور مالزی , تور مالزی تعطیلات تابستان 93

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.هتل دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:تور مالزی, :: :: نويسنده : azar
 

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

 

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

این باغ وحش مانند دهکده ای که در میان جنگلها قرار دارد این باغ وحش بزرگ شامل چهار صد نوع پستاندار گوناگون است و در این باغ وحش انواع جانوران مانند پرندگان و خزندگان وجود دارند.انواع حیوانات مانند میمون،ببرها با نژادهای گوناگون و جود دارند شما میتوانید به اسب سواری یا فیل سواری بپردازید و شیرهای دریایی را تماشا کنید

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

 پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

این مکان تفریحی دارای پارکهای تفریحی و دیدنی به مساحت پانصدو بیست و شش هکتار می باشد.که تفریحاتی مانند سوارکاری،بازیهای آبی،بالن سواری استخر موج،بازی تیرو کمان و آبشار دارد.رستوران درکنار دریاچه انواع غذاهای محلی و غربی را ارائه میدهد همچنین دارای فست فود است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

سواحل معروف پنانگ مالزی

سواحل معروف پنانگ مالزی

در شمال پنانگ مالزی ساحلهای دریایی و زیبا قرار گرفته است که نام یکی از این ساحلهای زیبا با صخره های بزرگ و کوچک باتو فرینگی است.این ساحل با ورزشهای تفریحی و آبی یکی از ساحلهای بین المللی است.همچنین ساحلهای تلوک دیونگ و ساحل میمون در این منطقه هستند و برای شنا کردن می توانید به ساحل پاسیر پانجانگ که بیست و پنج دقیقه از بتونگ فاصله دارد بروید.

ساحل زیبای باتو فرینگی:

این ساحل چند قدمی جلوتر از جورج تاون قرار گرفته است.بسیار زیبا و تمیز است.این ساحل قدمت زیادی دارد هتلها و رستورانهای زیادی در اطراف این ساحل است و منطقه ای پربازدید و توریستی است.بازارهای شبانه و هتلهای اطراف که در بعضی زمانها ارزان قیمت هستند برای توریستها بسیار مناسب است.

ساحل تلوک باهانگ:

این ساحل زیبا که غروبی تماشایی دارد و هتلها و ویلاهای زیبایی و روستاها و اسکله ی ماهیگیری در این ساحل بر زیبایی آن افزوده است.

 ساحل تانجونگ بونگاه:

این ساحل که به ساحل جورج تاون نزدیک است دارای منظره ی سرسبز است و یکی از بهترین منطقه ها است و دارای بهترین هتلها در این مکان ساحلی است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

گنتینگ هایلند کوالالامپور مالزی

گنتینگ هایلندکوالالامپور مالزی

این مرکز تفریحی که پنجاه کیلومتر از کوالالامپور مالزی فاصله دارد و به مدت کمتر از یک ساعت طول می کشد.در ارتفاع دو هزار متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است  و از مدرنترین مکانهای تفریحی مالزی است.بیشتر مردم شبها به این مکان تفریحی می روند و دارای امکاناتی از قبیل دیسکوهای بین المللی کلاسیک،فرنچ بال،تای سای،بلک جک و ماشینهای اسلات است.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

برج کی ال کوالالامپور مالزی

برج کی ال کوالالامپور مالزی

این برج که از بزرگترین و مهمترین بناهای کشور مالزی است در منطقه ی بوکیت ناناس واقع شده است.و 4 امین برج مرتفع و بلند جهان به شمار می آید.این برج که به ارتفاع چهارصد و بیست و یک متر است و یک برج مخابراتی است توریستهای زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند.افراد می توانند با دوربین های نصب شده در بالاترین نقطه ی برج به تماشای شهر بپردازند

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو یا غار میمونها در شمال کوالالامپور به فاصله ی سیزده کیلومتر واقع شده است.این غار بزرگ و با شکوه در قرنهای گذشته محلی برای سکونت بومیان مالزی بوده است و در قرن نوزدهم به مکان مقدس معروف گردید.این غار بزرگ دارای سه غار است که غار مقدس و یا معبد از مشهورترین غارها نیز است به دلیل و جود معبد مقدس هندوها که در ارتفاع صد متری غار در سقف گنبدی شکل غار قرار گرفته است.این غار در زمان جشن هندوها هزاران بازدیدکننده دارد.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

پل هوایی لنکاوی مالزی

پل هوایی لنکاوی مالزی

این پل زیبا و عجیب که در غرب مالزی و در کنار تله کابین جزیره لنکاوی قرار گرفته است.ارتفاع این پل از سطح دریا هفتصد متر و طول این پل صد و بیست و پنج متر و عرض آن بیش از یک متر است.ظاهری ترسناک ولی ایمن دارد.دارای دو در ورودی مثلثی است و پل رو به چشم انداز زیبای دریا و جزیره است.

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

موزه ملی مالزی

موزه ملی مالزی

این موزه بسیار باشکوه و مجلل به سبک مالایی قدیم طراحی شده است و در شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است.دیوارهای این موزه با نقاشیهای نمادی تاریخ و فرهنگ طراحی گردیده است.موزه دارای 4 بخش موسیقی،اسلحه،میراث فرهنگی و تاریخ طبیعی است.و شما را با قرنهای اخیر آشنا می سازد.در بیرون موزه وسایل نقلیه ،اتومبیلها و لکوموتیوهای قدیمی به نمایش گذاشته شده اند.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

پارک پرندگان کوالالامپور مالزی

پارک پرندگان کوالالامپور مالزی
این پارک که دارای مساحتی به اندازه سه هکتار است و در محیطی سرسبز واقع شده است یکی از بزرگترین پارکها در جنوب آسیا است. و دارای هزار پرنده از گونه های مختلف پرندگان می باشد.

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

 

باغ ارکیده پنانگ مالزی

باغ ارکیده پنانگ مالزی

این باغ که در پنانگ مالزی است و در کنار هتل اکواتوریال قرار گرفته است.این پارک دارای مساحتی به اندازه ی دو هکتار است که دارای باغ گل رز ،مزرعه خزتدگان،باغ کاکتوس،ارکیده های کنار آبشار،پارک گوزنها و برکه ژاپنیها است

 

 

مطالب مرتبط با تور مالزی:تور مالزی,تور مالزی از مشهد ,ارزانترین تور مالزی,تور مالزی و سنگاپور ,رزرو تور مالزی,تور مالزی اردیبهشت 93 ,تور ارزان مالزی,تور لحظه آخری مالزی ,رزرو تور مالزی,تور مالزی خرداد 93 ,تور مالزی از شیراز ,تور لحظه آخری مالزی,بهترین تورهای مالزی ,قیمت تور مالزی ,تور لحظه آخری مالزی اردیبهشت 93 هتل فلامینگو

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 31011
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند